БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ХОЛОДИЛЬНИКIВ ATLANT ADVANCE

УГОДА КОРИСТУВАЧА

 

Ця Угода Користувача (надалі – Угода) визначає порядок взаємовідносин між atlant.ua, надалі – "Інтернет-магазин", та користувачем послуг Інтернет-магазину, надалі – "Покупець", а також умови придбання товарів через сайт Інтернет-магазину.

 

1. Основні положення

 

1.1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином у момент оформлення замовлення.

1.2. Інформація, розміщена на сайті Інтернет-магазину, містить умови пропозиції покупки товару і є публічною офертою відповідно до ст.633 Цивільного кодексу України (ЦКУ). Акцептом є факт оформлення замовлення.

1.3. Оформленням замовлення Покупець погоджується з умовами цієї Угоди, зокрема з умовами, зазначеними в розділі "Умови використання сайту" цієї Угоди.

1.4. Оформлення замовлення Покупцем означає надання ним згоди на використання та обробку його персональних даних та інших дій, передбачених Законом України "Про захист персональних даних".

1.5. Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, яка має необхідний обсяг дієздатності.

1.6. Товар оплачується в національній валюті України при доставці товару або безготівковим банківським переказом.

 

2. Інформація про товари

 

2.1. Товар представлений у каталозі через фото-зразки, що є власністю Інтернет-магазину.

2.2. Кожний фото-зразок супроводжується текстовою інформацією: маркуванням, ціною і описом товару.

2.3. На прохання Покупця менеджер Інтернет-магазину зобов'язаний надати (по телефону або за допомогою електронної пошти) додаткову інформацію, необхідну і достатню, з погляду Покупця, для прийняття ним рішення про покупку товару.

2.4. Зазначена на сайті ціна товару може бути змінена Інтернет-магазином в односторонньому порядку.

2.5. У разі зміни ціни товару, замовленого Покупцем, менеджер Інтернет-магазину за першої нагоди інформує про це Покупця (по телефону або за допомогою електронної пошти) для підтвердження або анулювання замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем протягом 2-х робочих днів дане замовлення вважається анульованим.

 

3. Порядок придбання товару в Інтернет-магазині

 

3.1. Замовлення приймаються через Інтернет-магазин, через офіційні сторінки в соціальних мережах або по телефону.

3.2. Покупець Інтернет-магазину має право оформити замовлення на будь-який товар, представлений на сайті Інтернет-магазину і той, що є в наявності. Замовлення може бути оформлене Покупцем такими способами: по телефону, по електронній пошті або самостійно на сайті.

3.3. При відсутності товару на складі, менеджер компанії зобов'язаний повідомити про це Покупця (по телефону або через електронну пошту) протягом 3-х робочих днів з моменту оформлення замовлення.

3.4. При відсутності товару Покупець має право замінити його товаром аналогічної моделі, відмовитися від цього товару, анулювати замовлення.

3.5. Покупець має право відмовитися від замовлення в будь-який час до моменту його відправки Покупцеві, повідомивши Інтернет-магазин по телефону або через електронну пошту.

 

4. Доставка і передача товару Покупцю

 

4.1. Доставка товару, придбаного в Інтернет-магазині, здійснюється кур'єрськими службами.

4.2. Відправка замовленого товару здійснюється протягом 3-х робочих днів з моменту оформлення замовлення. Відправка товару не здійснюється в суботу, неділю, святкові та неробочі дні.

4.3. Разом із замовленням Покупцеві надаються такі документи:

- видаткова накладна, транспортна накладна (видається кур'єрською службою при доставці);

- інструкція з використання придбаного товару;

- гарантійний талон.

4.4. Покупець зобов'язаний у присутності кур'єра або на пункті видачі виконати прийняття замовленого товару за кількістю, якістю, асортиментом та комплектністю товару.

4.5. Фактом приймання товару Покупцем є отримання товару Покупцем.

4.6. Покупець не зобов'язаний оплачувати витрати Інтернет-магазину, пов'язані з доставкою замовлення, якщо в процесі приймання товару виявиться, що поставлений товар неналежної якості, кількості або асортименту.

 

5. Оплата замовлення

 

5.1. Замовлення, зроблене в Інтернет-магазині, оплачується Покупцем за безготівковим або готівковим розрахунком.

5.2. Покупець оплачує вартість доставки і підйому як послуг, що надаються окремо, додатково. У разі повернення Покупцем Товару належної якості, йому повертається тільки раніше оплачена вартість Товару.

5.3. Оплата замовлення за безготівковим розрахунком має бути проведена Покупцем шляхом 100% авансового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Інтернет-магазину протягом 2-х робочих днів з дня підтвердження замовлення.

5.4. Оплачуючи замовлення у відділеннях кур'єрських служб, Покупець також оплачує комісію за переказ грошових коштів.

5.5. При ненадходженні грошових коштів у зазначений строк, Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати замовлення або перенести термін виконання замовлення.

 

6. Порядок повернення товару належної якості


6.1. Покупець має право відмовитися від поставленого товару в момент отримання від кур'єра або в пункті видачі, а також в терміни, зазначені законодавством України.

6.2. Повернення товару в Інтернет-магазин можливе, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальну фабричну упаковку, товарний чек або видаткову накладну, транспортну накладну.

6.3. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.

6.4. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом придбання.

6.5. За бажанням Покупця, товар підлягає обміну на будь-який інший товар з представлених на сайті, з доплатою або частковим поверненням коштів, в залежності від вартості.

 

7. Порядок повернення товару неналежної якості, гарантійне обслуговування


7.1. На товари, придбані в Інтернет-магазині, встановлено гарантійний строк. Гарантійний строк зазначається в гарантійному талоні, що додається до Товару.

У разі виявлення протягом гарантійного строку в товарі недоліків (прихованого браку), Покупець має право на їх безоплатне усунення в розумний строк або відповідне зменшення купівельної ціни.

У разі виявлення протягом гарантійного терміну в товарі істотних недоліків, які виникли з вини виробника (що, при необхідності підтверджується висновком експертизи), Покупець має право на розірвання договору і повернення сплаченої суми за товар, заміну товару на товар аналогічної моделі на будь-який інший з відповідним перерахуванням купівельної ціни, в порядку, встановленому Законом України "Про захист прав споживачів".

7.2. Повернення товару здійснюється за рахунок Інтернет-магазину.

 

8. Умови використання сайту

8.1. Зміст сайту Інтернет-магазину не може бути скопійовано, опубліковано, відтворено, передано або поширено будь-яким способом, а також розміщено в глобальній мережі «Інтернет» без попередньої письмової згоди Адміністрації сайту.

8.2. Зміст Інтернет-магазину, його структурні елементи і окремі охороноспроможні об'єкти (форми) захищені чинним законодавством України. Під умови даної угоди підпадає інформація, розміщена на сайті: atlant.ua, YouTube каналі, в соціальних мережах Facebook або інших ресурсах, у яких публікація відбувається з офіційного профілю Компанії.

Компанія «Атлант-Україна» за жодних обставин не несе відповідальності за будь-які збитки, що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання цього сайту.

 

9. Відповідальність

 

9.1. Будь-які збитки, яких Покупець може зазнати у разі умисного або необережного порушення будь-якого положення цієї Угоди, а також унаслідок несанкціонованого доступу до комунікацій іншого Покупця, Адміністрацією сайту не відшкодовуються.

9.2. Адміністрація сайту не несе відповідальності за:

9.2.1.Затримки або збої в процесі здійснення операції, що виникли внаслідок непереборної сили, а також будь-якого випадку неполадок в телекомунікаційних, комп'ютерних, електричних та інших суміжних системах.

9.2.2. Дії систем переказів, банків, платіжних систем, а також за затримки, пов'язані з їхньою роботою.

9.2.3. Належне функціонування Сайту, в разі, якщо Покупець не має необхідних технічних засобів для його використання, при цьому Адміністрація також не несе ніяких зобов'язань із забезпечення користувачів такими засобами.

 

10. Розв’язання спорів

 

10.1. У разі виникнення будь-яких розбіжностей або спорів між Інтернет-магазином і Покупцем, обов'язковою умовою для звернення в суд є пред'явлення претензії (письмової пропозиції про добровільне врегулювання спору).

10.2. Одержувач претензії протягом 30 календарних днів з дня її отримання письмово повідомляє заявника претензії про результати розгляду претензії.

10.3. При неможливості вирішити спір у добровільному (досудовому) порядку будь-яка із Сторін має право звернутися до суду в порядку, передбаченому чинним законодавством України

 

11. Інше

 

11.1. Інтернет-магазин залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію на Сайті, регулювати доступ до покупки будь-яких товарів, а також призупинити або припинити продаж будь-яких товарів на свій власний розсуд.

11.2. Ця Угода має розглядатися в тому вигляді, в якому вона опублікована на Сайті, Інтернет-магазин не приймає зустрічні пропозиції від Покупця щодо змін цієї Угоди користувача.

11.3. Відгуки Покупця, розміщені на сайті Інтернет-магазину, не є конфіденційною інформацією і можуть бути використані Інтернет-магазином без обмежень. Адміністрація сайту залишає за собою право видаляти будь-які повідомлення, залишені користувачами на сайті, без попередження. Компанія «Атлант-Україна» і адміністрація цього сайту не несуть відповідальності за будь-яку інформацію, розміщену користувачами цього сайту. Коментарі в карточці товару призначені для спілкування і обговорення особливостей даного товару, а також для з'ясування питань, що до товару. Питання, скарги та пропозиції, що стосуються сервісного центру не публікуються, а вирішуються безпосередньо зі споживачем.