Акція!

ХОЛОДИЛЬНИКИ І МОРОЗИЛЬНІ КАМЕРИ ATLANT NO FROST

ГАРАНТІЯ

Вся побутова техніка ATLANT у фірмовому інтернет-магазині ATLANT в Україні сертифікована і забезпечена офіційною гарантією, термін якої встановлений брендом ATLANT на території України.

При виникненні гарантійного випадку вся техніка ATLANT обслуговується БЕЗКОШТОВНО ЛИШЕ авторизованими сервісними центрами ATLANT в Україні.

Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу і штампом нашого інтернет-магазину. Початком гарантійного строку вважається момент передачі товару продавцем покупцеві. У разі втрати гарантійного талона - з дати випуску, яка перевіряється за серійним номером Вашого ATLANTа.

 У гарантійному ремонті

 

  • недотримання покупцем вимог виробника, зазначених у гарантійному документі;
  • недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації даного виробу;
  • недотримання правил установки;
  • за відсутності в гарантійному документі таких відомостей: дати продажу, печатки організації-продавця, підпису продавця;
  • внесення будь-яких виправлень (змін) у текст гарантійного документа;
  • за наявності технічного втручання осіб, які не є співробітниками авторизованих сервісних центрів ATLANT
  • розбирання вироба, зміни конструкції і інших втручань, не передбачених інструкцією; 
  • несправності і пошкоджень, викликаних екстремальними умовами і дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха і т.д.);
  • недбалість зберігання та / або недбалої транспортування власником;
  • пошкодження (відмови) техніки або порушень її нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами;
  • включення вироба в мережу з неприпустимими параметрами;
  • використання вироба в цілях, для яких воно не призначене;
  • попадання у внутрішні робочі обсяги сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин або залишків їжі.

Також забороняється використання побутових холодильників і пральних машин ATLANT з комерційною метою або в місцях загального користування. Наприклад, кафе, ресторани, прачки і т.д.

 ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на освітлювальні лампи і переміщувані вручну скляні та пластикові деталі.

Процедура обміну або повернення по Києву та Київській області: 

По Києву і Київській області забір товару на обмін або повернення здійснюється фірмової службою доставки компанії ATLANT. 

Для передачі товару Вам необхідно:

- Запакувати товар в фірмову упаковку. У разі, якщо упаковка загублена, повідомити менеджера компанії про необхідність надання упаковки;

- Прикласти до товару: видаткову накладну, гарантійний талон і керівництво по експлуатації.

- Передати представникові компанії (кур’єру) оригінал Заяви на повернення/обмін товару.

Процедура обміну або повернення по Україні: 
По Україні забір товару на обмін або повернення здійснюється транспортною компанією «Міст Експрес».
Для передачі товару Вам необхідно:
- Запакувати товар в фірмову упаковку. У разі, якщо упаковка загублена, повідомити менеджера компанії про
необхідність надання упаковки.
- Прикласти до товару: видаткову накладну, гарантійний талон і керівництво по експлуатації.
- При передачі товару представнику транспортної компанії обов'язково поставити підпис на бланку Товарно-транспортної 
накладної (ТТН) в трьох примірниках, один з яких залишається у Вас.
- надати номер або фото ТТН представникові компанії ATLANT-Україна на e-mail: store@atlant.ua. 


Звертаємо Вашу увагу, що в разі обміну або повернення товару, компанія «ATLANT в Україні» повністю бере на себе зобов'язання організації доставки та оформлення заявки на забір товару в транспортній компанії. Для детальної консультації щодо процедури обміну або повернення звертайтесь до менеджерів інтернет-магазину за телефонами (044) 503 64 73, (093) 380 85 29, (067) 011 93 37 та електронною поштою store@atlant.ua.