Увага! Інтернет-магазин не працює!
Укр
Інтернет-магазин Інтернет-магазин

Сервісне обслуговування в авторизованому сервісному центрі ATLANT. Так чи ні?

При покупці холодильників, морозильних камер і пральних машин ATLANT на території України завжди додається гарантійний талон з терміном дії на 3 роки. Але часто, покупці ігнорують цей бонус, і при поломці звертаються в сервісні центри, які не є авторизованими ATLANT. І дуже часто побутує така думка, що після закінчення гарантійного терміну звертатися до авторизованих СЦ не має ніякого сенсу – і це велика помилка.

Сервісне обслуговування в авторизованому сервісному центрі ATLANT

Важливо знати…

Авторизація (від англ. Authorization – дозвіл, уповноваження) – надання певній особі або групі осіб прав на виконання певних дій, тобто сервісний центр називається авторизованим, якщо який-небудь виробник техніки уповноважив СЦ на обслуговування своєї продукції.

Щоб показати Вам всі переваги гарантійного та післягарантійного обслуговування в авторизованому СЦ ATLANT, ми підготували топ-7 причин, чому при несправності побутової техніки ATLANT, потрібно звертатися саме в наш авторизований сервісний центр.

ПРИЧИНА №1. БЕЗКОШТОВНЕ ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Звернувшись до авторизованого сервісного центру ATLANT в період гарантійного терміну Вашу техніку обслужать абсолютно безкоштовно (при гарантійному випадку) – за рахунок виробника.

Як правило, майстер має все необхідне обладнання і комплектуючі, для того щоб зробити ремонт незначних поломок або зробити заміну якоїсь деталі прямо у Вас вдома. Але в тому випадку, якщо техніці потрібна повна діагностика – доставка до СЦ і назад до Вас додому здійснюється за рахунок компанії ATLANT, не залежно від відстані.

Сервісне обслуговування в авторизованому сервісному центрі ATLANT

ПРИЧИНА № 2. ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТЕХНІКИ

Тільки на підставі висновку авторизованого сервісного центру ATLANT, точка продажу зможе обміняти Вам придбану техніку (в разі неможливості відремонтувати її) або повернути кошти. Обслуговування техніки фахівцем, який не має сертифікат від виробника, автоматично позбавляє Вас такого права.

ПРИЧИНА № 3. НАЯВНІСТЬ ОРИГІНАЛЬНИХ ДЕТАЛЕЙ І КОМПЛЕКТУЮЧИХ

Підписуючи угоду з виробником, СЦ отримує можливість прямих поставок всіх комплектуючих і запасних частин, які необхідні для ремонту всього асортименту ATLANT. Це говорить про те, що, по-перше, Вам в найкоротші терміни зможуть замінити необхідну деталь на оригінальну, що в рази подовжує термін служби техніки. І по-друге – якщо Ви обслуговуєтеся не по гарантії (післягарантійний ремонт), ці деталі Вам обійдуться набагато дешевше, тЗапчастини поставляються авторизованим СЦ безпосередньо від виробника і за фіксованими цінами, обходячи всі націнки. Якщо ЗЧ немає в наявності, сервісний центр оперативно може їх замовити у виробника.

ПРИЧИНА № 4. ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ ТІЛЬКИ КВАЛІФІКОВАНИМИ СПЕЦІАЛІСТАМИ

Залучаючи новий сервісний центр, компанія ATLANT навчає співробітників, підтверджуючи їх кваліфікацію відповідним фірмовим сертифікатом. Представники неавторизованих СЦ, які не проходили дане навчання, можуть не знати всіх нюансів і особливостей нашої побутової техніки.

Крім проведення навчання для сертифікування сервісного центру, завод-виробник кілька разів на рік проводить тренінги, після яких майстри проходять переатестацію. Такі тренінги вкрай важливі, оскільки техніка ATLANT постійно вдосконалюється – оновлюються існуючі моделі, а також випускаються нові, ще більш технологічні. На подібних тренінгах наші фахівці представляють новинки та їх особливості, а також, як краще провести діагностику і усунути несправність.

ПРИЧИНА № 5. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Завод завжди контролює сервісні центри, яким надано сертифікат на обслуговування всієї техніки ATLANT і вживає необхідних заходів щодо поліпшення показника якості обслуговування. Така підтримка завжди допоможе при виникненні конфліктних ситуацій.

ПРИЧИНА №6. ГАРАНТІЯ НА РЕМОНТ

Авторизований СЦ ATLANT несе відповідальність за виконану роботу і надає гарантію на ті роботи, які були проведені майстром, а також на запчастини, які були встановлені. При виявленні будь-яких неполадок або дефектів ремонту, протягом гарантійного терміну, вони будуть усунені за рахунок компанії.

ПРИЧИНА № 7. МЕРЕЖА СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ

Компанія ATLANT з 1993 року подбала про створення мережі своїх авторизованих сервісних центрів по всій території України – в кожному регіоні не менше 2-3 СЦ. Постійний моніторинг якості обслуговування дозволяє нам покращувати якість сервісу, щоб Ваша техніка якнайшвидше отримала якісний ремонт.

Зверніть увагу, щоб підвищити якість обслуговування, на території України діє мережа СЦ, які авторизовані компанією ATLANT-Україна, а також мережа СЦ, які співпрацюють безпосередньо з виробником. Ви можете звернутися в будь-який СЦ, який територіально знаходиться до Вас ближче, незалежно від того, з ким СЦ підписав угоду.

ГАРАНТІЯ І СЕРВІС

І пам’ятайте, що на всі побутові холодильники, морозильні камери і пральні машини ATLANT повна гарантія 3 роки. На пральні машини серії SMART ACTION/10 надається збільшена гарантія на електродвигун – 5 років!

З переліком усіх сервісних центрів можна ознайомитися за посиланням. В гарантійний термін ремонт техніки проводиться безкоштовно. Термін експлуатації побутової техніки ATLANT становить 10 років.

Читайте також

Побутова техніка АТЛАНТ в Україні – офіційний інтернет-магазин ATLANT (044) 599-50-64 (063)-233-44-08
м. Київ
вул. Кибальчича, 11Б
Графік роботи call-центру:

пн-чт з 09:00 до 20:00 | пт з 09:00 до 18:00
сб з 10:00 до 17:00
неділя – вихідний

телефони:
для замовлення запчастин:
cервіс-центр ATLANT:
View Cart Оформити замовлення

продовжити покупки товар збережеться в кошику